Скачать через торрент Unity 3D Asset Store Pac бесплатно русская версия torrent активатор

Статистика раздачи
Размер:  593 MB   |    Зарегистрирован:  9 лет 6 месяцев   |    .torrent скачан:  108 раз   |   
Раздают:  1  
 

Скачать Unity 3D Asset Store Pack[ENG][04.07.2014] 2014 x86 x64 [2014, ENG] через torrent

 
 
Автор Сообщение

Galfimbul

avatar Galfimbul


Unity 3D Asset Store Pack[ENG][04.07.2014]

Год/Дата Выпуска: 2014
Версия: 2014
Разработчик: Unity 3D Asset Store
Сайт разработчика: http://unity3d.com/unity/asset-store/

Разрядность: 32bit, 64bit
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: Не требуется
Системные требования: Unity3d 4.0-4.5*
Описание:Подборка ассетов для Unity 3D из Asset Store (.unitypackage) Кол-во: 19 штук
This package includes 34 main effects + 26 effects of a collision.

Effects are made using particle systems, and uv- animated textures with resolutions from 512x512 to 2048x2048.

Some effects use their own shaders distortion. Mobile and free version of Unity, the package includes effects without distortion.

Dimensions are approximate to reality. Demo scene has a line height of 2m.

The package contains a set of scripts for ready use of effects, as well as scripts for collision detection based on raycast.
Projectiles have speed settings, homing, distance of flight, random trajectory, etc
You can also fine-tune any effect: light, color, transparency, animation speed, lifetime, and other settings.
Connect Arduino to Unity and make your game an immersive physical experience.

• Easy to use. Simple, Arduino-like code.
• Extensible. Use any electronic input or output that can connect to Arduino.
• Cross Platform. Works on MAC and PC.

What you can do:

• Create custom controlllers.
• Make physical feedback.
• Immerse players in interactive environments.

What you get:

• Full source code.
• Serial port support on Mac.
• Video tutorials and full documentation.
• Uniduino Test Panel for simple hardware testing.
• Currently supports digital read and write, analog read and PWM write.

www.uniduino.com

WHAT IS ARDUINO?
Arduino is an open-source electronics prototyping platform based on flexible, easy-to-use hardware and software. It's intended for artists, designers, hobbyists, and anyone interested in creating interactive objects or environments. Read more about Arduino here: arduino.cc
This is a non-particle based Insect System.

You can create many variations of flies just by setting up the parameters, and you will have a realistic effect of flies flying around trash cans, lights, rotten corpses, garbage or simply adding more life to your urban environment.

Key Features:
Fully dynamic motion;
Performance friendly;
Fully controllable by a efficient custom inspector;
Easy to extend;

See documentation inside Documentation folder, and write me for any questions, ideas or requests.
Новая версия Ruins v1.3. В ней стариные руины.
В пак вошли:
Заросшая колонна;
Кустарниковое растение;
Каменный трон;
камень с лицом человека;
Разрушенное здание;
Высока стена;
Разрушенная, заросшая стена;
Широкая стена;
Малые ступени;
Большие ступени;
iGUI является дополнительным расширением по созданию GUI элементов в вашем проекте.
Просто выберите элемент из панели инструментов и нарисуйте его непосредственно в рабочей зоне.

Вы можете дважды щелкнуть на элемент, который вы хотите использовать, чтобы перейти к блоку основного кода событий.
Поддерживает как JS и C#.

Плагин совместим с обеими Unity3D 3 и Unity3D 4!
Внимание: Пожалуйста, сделайте резервную копию всей вашей папки с проектом перед установкой новой версии 1.4.x.

Положение и размер элементов может быть абсолютным или относительным. Можете переключиться на режим отображения "сетчатки" с щелчком мыши.
Универсальный боевой движок, является инструментом, призванным помочь разработчикам небольших компаний, чтобы сделать свой собственный 2.5D/3D файтинг с использованием полного открытого исходного кода.
Удобный и простой в использовании визуальный редактор. Те, кто изучал файтинги, вероятно поняли, насколько сложный даже самый маленький удар при работе с балансовыми данными. Уникальная физика и боевка, доступна теперь вам. Создавайте игры похожие на Street Fighter 4, Mortal Kombat и другие.
Создайте свой мир с помощью привычных инструментов Unity,модели, текстуры и многое другое, а затем преобразуй, в низкополигональные элементы. Используй широкий и особый спектр сетки в том художественном стиле. Преобразовывайте не только созданные вами элементы в Unity, но так же сторонние модели, элементы и другие детали окружающей среды в низкополигональные элементы для вашего проекта!
The purpose of the Tooltip System is to allow you to easily create and use tooltips, for displaying information on the GUI within your Unity projects.

Your tooltips can extend from something drawn on the GUI, or from an in world game object (an object containing a Transform). The way a tooltip is associated with the right data is determined by the type of tooltip it is, which all this is brought together with the provided Icon C# class object.

The icon identifies as either an item, skill, or gameobject; each one containing a different lookup file for determining data. Such that, that data is found by giving the icon a name to look for, as seen within the provided information.
This is a shader package to help you make realistic and good looking effects for your game.

Right now it contains:
- Self Shadowed Parallax Mapping.
- Cook-Torrance lighting.
- Approximate self shadowed Relief Mapping.
- Faked subsurface scattering skinshaders. Version 1.3 supports translucency..
- A Toonshader with variable lighting steps.
- Forcefield shader.
- Translucency shader.
- A simple image based lighting shader.
- Various detail shaders.
Инструмент, генерации navmeshes для 2D проектов. Поддерживает Unity Free и Unity Pro!
Behavior Designer is a behaviour tree implementation designed for everyone - programmers, artists, designers.

Behavior Designer offers a powerful API allowing you to easily create new tasks. It also offers an intuitive visual editor with hundreds of tasks and PlayMaker/uScript integration making it possible to create complex AIs without having to write a single line of code!

Behavior Designer was designed from the ground up to be as efficient as possible. As a result, it runs great on all platforms including mobile. It works with both Unity and Unity pro.

Features:
- An intuitive visual editor
- A powerful API
- Visual runtime debugger
- Variables to communicate between tasks
- Conditional Aborts
- Hundreds of tasks
- No extra asset files or compilation steps
- Two way PlayMaker integration
- Two way uScript integration
- Two way Dialogue System integration
- Includes runtime source code
- Extensive documentation and tutorial videos
- Sample projects available online
- And more
Slice, dice and explode any sprite in your game! Sprite Slicer allows you to quickly and easily cut any physics-enabled sprite into little pieces, each of which will then have its own realistic physics behaviour.

* Works on both Unity and 2D Toolkit sprites.
* Simple static script functions allow you to slice sprites along a given line, or explode them into multiple parts.
* Optimised to preserve dynamic batching and reduce draw calls.
* Slices any sprite with a 2D box, circle or convex polygon collider.
* Easily restrict slices to particular sprites using LayerMasks.
* Full C# source code and example scene included.
Идеальное управление и наиболее мощный FPS камеры доступный с этим пакетом для Unity. Это прекрасный пакет, которой поможет вас создать свою игру жанра Action и не только. Высокое качество и стабильность гарантированы.
Lux is an open source framework that brings physically based shading and image based ambient lighting to unity.

Why physically based Shading?
Physically based shading will give you much more convincing results than traditional Lambert or BlinnPhong shading: No more fights with washed out specular highlights or boring dark areas as everything is shiny.
It will also help you to get much more constant and predictable results under varying lighting conditions: Author once, use everywhere! And get ready for Unity 5.0.

Framework Features
* Normalized BlinnPhong or CookTorrance
* Schlick-Smith or GGX Visibility Term
* Fresnel
* Image based ambient diffuse & specular lighting
* Box projected environment probes
* Forward and deferred lighting
* Gamma and linear lighting
* HDR and LDR rendering
* Light maps and light probes
* DX9, DX11 and OpenGL
* Specular reflectivity & metalnes workflow

Included base Shaders
Although it it pretty easy to write your own Lux shaders the package ships with a wide range of basic shaders to just let you get started.
* Bumped Diffuse
* Bumped Specular
* Box Projected Bumped Specular
* Detail Bumped Specular
* Alpha Test Bumped Specular
* Transparent Bumped Specular
* Self Illum Alpha Test Bumped Specular
* Parallax Bumped Specular
* Vertex Blended Bumped Specular
* Vertex Blended Parallax Bumped Specular
* Dedicated skin, eye and hair shaders

Advanced Terrain Shaders
Supporting a global color map, global normal map, a detail normal map and advanced blending between the different passes.
* Terrain first pass
* Terrain add pass
* Far Terrain
* Waving Grass
* Waving Grass Billboard
* Vertex Lit

Advanced Tree Shaders
Fixing most problems you might run into using linear lighting.
* Tree Creator Leaves (optimized)
* Tree Creator Bark (optimized)
* Tree Billboard

Editor Features
Lux lets you capture and convolve ambient probes based on ATI?s Cubemapgen directly within Unity.
* Capture Probes (Unity Indie & Pro)
* Convolve diffuse cube maps
* Convolve mipchained specular cube maps
Lux also supports cubemaps created with Skyshop or Jove.

Lux Usage
Lux is free to use in any kind of project.
You may even write your own shaders based on Lux and sell them on the asset store.
Main Features :

* NEW Kuroato Media and Dan's Game Tools have Partnered to offer a Mobile Control Plugin for UnityAGK: Action Game Kit via Control Freak.

* NEW! Port your PC game to Android, iOS and Windows Phone 8 in minutes with our new CFInput wrapper class! Just drag-and drop one of controller prefabs into a scene, then go to your code and use "Replace All" function to turn every "Input." into "CFInput." and done - your game is now cross-platform!

* NEW! Source Code Template Generator - create fully functional C#/JS code with one click.

* NEW! Unity 3.5.7 Support let's you target wider range of devices.

* NEW! Controller Presets - pre-made controllers ready for use, including presets for Bootcamp, 3rd Person Perspective Platformer, Unity 4.3 2D Demo, Complete Physics Platformer (experimantal) and more...

* Intiutive, Procedural API - say good-bye to event-based systems and handle complex input easily!

* Ergonomic Layout - each control's placement and size is specified in centimeters or inches to make sure that your virtual controller feels comfortable on every screen size and orientation.

* Thanks to intelligent hit-detection, there will be no problem with pressing the right button - no matter how small the screen is! Manual layout at run-time is also supported.

* WYSIWYG Editing - preview inside Editor, without pressing Play button.

* Screen Emulation inside Unity Editor - quickly test you layout on a variety of screens. Presets for the most popular devices are easily accessible.

* Complete Control for a real control freak. If you don't trust the automatic mode, you can manually update and render your controller.

* Configurable multi-purpose touch zones - create anything from simple buttons to multi-touch gesture detectors. Supported gestures include: Tap, Double Tap, Drag, Pinch, Twist.

* Rock-solid Stick Conrtols. Static and dynamic modes. Analog, 8-way and 4-way digital.

* Custom GUI Support - render all or individual controls your own way.

* Unity Remote Support.

* Collection of Examples in C# and UnityScript: Dual Stick Shooter, FPP Shooter, JRPG, Map and more.

* Comprehensive documentation with step-by-step guides in searchable HTML format.

...and more!

Remember to backup your project before import. Just in case.
Hayate 2.0 является преемником Hayate 1.x и поставляется с новым дизайном, переработан код, улучшена производительность и кучу новых функций. Если вы ищете эффектные частицы, то работая с Hayate является лучшим выбором. Легко настроить, работает на любой платформе и создает прекрасные результаты. Можно создать поле турбулентности от встроенных функций, таких как синус, косинус, но самый мощный новой особенностью является текстуры на основе турбулентности. Это новая функция дает вам идеальный контроль над характеристиками турбулентности.
Некоторые из других особенностей включают:
-Mesh цели: Перемещение частицы из системы частиц в направлении сетки
-Transform частиц: использовать преобразования как частицы
-Follow точки: Созданные частицы следуют точке (Вектор & Transform)
-Лучшая производительность: использование синус, косинус для лучшей производительности, сохраняя при этом натуралистические движения.
Puppet2D-это передовой инструмент 2D скелетной анимации . Анимации 2D персонажей в Unity производится легко с Костей, управлением и сеткой скина для 2D спрайтов.

Особенности

- Быстрое создание 2D костей
- 2D Оснащение - Создает простые в использовании элементы управления
- IK (Кинематическая Инверсия) Средства управления - мыслит разумно, и отлично подходит для анимации!
- Конвертирует 2D спрайты в полигональные сетки для снятия скина
- Изменение веса скина
- Запекает Контроль анимаций, На Кости Для Оптимизации.
Ever wanted to create a custom NavMesh, instead of marking whole objects as static? Then this is for you! NavMesh Extension extends Unity's navigation system by an editor UI for drawing NavMeshes, in addition to portals (teleporters), which intelligently search for shortcuts similar to off-mesh links. Does not require Unity Pro. Introductory price!

Features:
* Complements Unity's pathfinding system
* Place vertices to create NavMeshes for agents
* Select and move multiple vertices at once
* Save NavMeshes as assets and prefabs
* Place portals to allow for shortcuts or islands
* Find the shortest path through multiple portals
Planetary Terrain позволяет быстро создавать свои собственные планеты прямо в редакторе Unity. Используйте сочетание процессуальных функций шума и живописи местности, можно создать именно такую планету в которой нуждается ваш проект, создавайте начиная от крошечных планет до массивных миров.

Новое в v2:
- Планетарный first person controller
- Рендеринг дерева и листвы
- Новые генераторы шума и операторы
- поддержка RTPv3
- Новые узлы генерации текстур
Первый пак ассетов: [url]...4513622[/url]

Внимание! AdBlock блокирует показ скриншотов, все вопросы к разработчикам )))

Трекер:  [ 08-Окт-2014 14:30 ]

  

Скачать .torrent

Размер .torrent файла 13 KB


Размер: 593 MB
Хэш (hash) релиза: c5531e455aee1bd8f57c08557f06dfc07b5cd2d8

Еще никто не оставлял запись к записи скачать торрент Unity 3D Asset Store Pac . Будь первым!

!Обратная связь