Внимание!!! AdBlock блокирует показ некоторых скриншотов. Пожалуйста, все вопросы к разработчкикам
Автор
Сообщение
engineer
Osmos
Год выпуска: 2010 Жанр: Аркады Разработчик и Издательство: Hemisphere Games Системные требования: • Windows XP/Vista • 1 GHz • 512 MB RAMТип издания: пиратка Язык интерфейса: только английский Таблэтка: Не требуется Описание: Osmos - новая вариация на тему жанра "съешь всех". В распоряжении игрока - одна клетка, которую необходимо «довести» до определённого места или же поглотить ей другие. Чтобы заставить её двигаться, необходимо «выплёвывать» частицы себя в противоположную от цели сторону - при этом игрок жертвует размером своей клетки. Частицы, отправленные в свободный полёт, можно снова поглотить, но то же правило действует и для остальных. Главное условие выживания в этом мире - быть больше других. В игре оригинальный геймплей, расслабляющий саундтрек, почти полсотни уровней, а также реалистичная симуляция физики гравитации с возможностью ощутить себя астероидом с собственной орбитой. Особенности игры: • Independent Games Festival finalist in three categories: Seumas McNally Grand Prize, Excellence in Design and Technical Excellence • Selected as one of the 2009 PAX 10 • Progress from serenely ambient levels into varied and more challenging worlds. (47 levels, plus bonus content) • Confront attractors, repulsors and intelligent motes with similar abilities and goals as you • Procedural content: play random versions of any level • Sublime electronic soundtrack by Loscil, Gas/High Skies, Julien Neto, Biosphere, and more • Dynamic time-warping: slow down the flow of time to outmaneuver agile opponents; speed it up to raise the challenge
Added DirectX (D3D) support. If you're graphics driver is having issues with OpenGL, you can configure Osmos to run using D3D.
Reduced the extreme difficulty of a few late levels (by popular demand!) F3A-2: The player now begins in the "outer ring". The inner ring is a little sparser as well, so huge motes won't form as quickly or easily. F3A-3: Tweaked to make this one a bit easier. F3C-3: Tweaked to make this one a little easier. F4C (antimatter forever): The difficulty curve of these levels is less steep.
Music is now streamed for quicker load times and a smaller memory footprint.
Improved sound init code, eliminating rare sound crashes/malfunctions on startup.
Visualization improvement for small motes: when zoomed out, it's easier to see what's "edible". (Motes that are much smaller than you are subtly faded out.
Players can now skip the splash screen more quickly
A few other minor fixes and tweaks.
Removed dependency on libnoise.
Внимание! AdBlock блокирует показ скриншотов, все вопросы к разработчикам )))