Разрядность: 64bit Язык интерфейса: Английский Таблэтка: Присутствует
Системные требования: Минимальные: OS: Windows 7 / 8 / 10 - 64 bit mandatory Memory: 4 GB RAM Graphics: VRAM 1GB DirectX: Version 10 Hard Drive: 150 MB available space (+500 Mo per project) Additional Notes: Integrated GPU are not recommended
Рекомендуемые: OS: Windows 7 / 8 / 10 - 64 bit mandatory Memory: 4 GB RAM Graphics: VRAM 2GB DirectX: Version 11 Hard Drive: 150 MB available space Additional Notes: Integrated GPU are not recommended
Поддерживаемые GPU: Intel HD 4000 / IRis Pro and above nVidia GeForce 8 and above AMD/ATI Radeon HD 2000 and above Latest generation of NVidia Quadro
Неподдерживаемые GPU: AMD FirePro
Описание: Substance painter является новым брэндом в создании трёхмерных объектов и игровых персонажей, функций для создания вашего игрового мира с текстурами, совместимыми под DirectX 12, никогда прежде мир не видел. Для создания текстур или персонажей 3D не требуется знаний профессионального художника-аниматора, теперь это стало легко и доступно обычному пользователю. Программа признана в мире самым инновационным и удобным инструментом для создания сложных игровых моделей персонажей и виртуальной вселенной.
Paint full materials. In real time. Choose your brush, select a material, tweak it if needed and then start painting! Each stroke applies all channels at once in real time with each map going up to 4K resolution, making it the most interactive 3D Painter out there.
Некст-генные точки просмотра текстур Рисуйте и творите графику будущего цифрового поколения на некстгене с поддержкой 4K, добавляйте базовую физику к обектам используя инструмент Physically based (PBR) и ваш персонаж или объект "оживет"
The best of post-effects with Yebis 2 Create beauty shots of your assets using one of the best optical effects technology out there (Yebis 2 by Silicon Studio) adding antialiasing, color correction, DOF, glare, bloom and much more. Import your own shaders Import your own custom shaders and create your own channels to paint on. You can also use pre-built shaders such as the standard PBR (Physically-Based) or even one of the non-photorealistic rendering shaders we provide, like a toon shader and a pixellated shader.
Use particles to paint with physics Throw dirt, fire or even make it rain on your object and watch the realistic weathering effects unfold in real time! Any material can be painted with particle brushes and these can be tweaked to an infinity of variations. Advanced users can also create their own particles using the editor provided by Popcorn FX
Smart materials Smart materials are layers presets, replicating your layers settings on any parts of your mesh. Keeping consistency on your asset has never been faster and easier!
Integrated bakers Our embedded bakers allow you to bake your maps at light-speed directly within your software.
1. Установить Substance Painter 2. Заменить Substance Painter.exe файлом из папки [medicine01] 2a. Если пункт 2 не сработал - выполнить замену Substance Painter.exe файлом из папки [medicine02]
Внимание! AdBlock блокирует показ скриншотов, все вопросы к разработчикам )))