Разрядность: 64bit Язык интерфейса: Английский Таблэтка: Присутствует
Системные требования: Минимальные: OS: Windows 7 / 8 / 10 - 64 bit mandatory Memory: 4 GB RAM Graphics: VRAM 1GB DirectX: Version 10 Hard Drive: 150 MB available space (+500 Mo per project) Additional Notes: Integrated GPU are not recommended
Рекомендуемые: OS: Windows 7 / 8 / 10 - 64 bit mandatory Memory: 4 GB RAM Graphics: VRAM 2GB DirectX: Version 11 Hard Drive: 150 MB available space Additional Notes: Integrated GPU are not recommended
Поддерживаемые GPU: Intel HD 4000 / IRis Pro and above nVidia GeForce 8 and above AMD/ATI Radeon HD 2000 and above Latest generation of NVidia Quadro
Неподдерживаемые GPU: AMD FirePro
Описание: Substance painter является новым брэндом в создании трёхмерных объектов и игровых персонажей, функций для создания вашего игрового мира с текстурами, совместимыми под DirectX 12, никогда прежде мир не видел. Для создания текстур или персонажей 3D не требуется знаний профессионального художника-аниматора, теперь это стало легко и доступно обычному пользователю. Программа признана в мире самым инновационным и удобным инструментом для создания сложных игровых моделей персонажей и виртуальной вселенной.
SUBSTANCE PAINTER 2.0.5 - RELEASE NOTES
Added: [Shelf] Added/Updated non-pbr template, shader and export preset [Shelf] Updated UE4 export preset to include Ambient Occlusion
Fixed: Crash when opening and saving some projects with corrupted ressources [Viewport] Wireframe appears broken in 2D view [Shelf] Improved performances of some studio environment maps [Shelf] Some studio environment maps are duplicated [Shelf] Missing "Baked Lighting Material" [Shelf] Missing "Grayscale conversion" generator