Скачать через торрент Unity Pro 5.3.6 p3 x64 бесплатно русская версия torrent активатор

Статистика раздачи
Размер:  3.76 GB   |    Зарегистрирован:  7 лет 8 месяцев   |    .torrent скачан:  36 раз   |   
Раздают:  1  
 

Скачать Unity Pro 5.3.6 p3 x64 [2016, ENG] через torrent

 
 
Автор Сообщение

Galfimbul

avatar Galfimbul


Unity Pro 5.3.6 p3 x64

Год/Дата Выпуска: 2016
Версия: 5.3.6 Build p3
Разработчик: Unity Technologies
Сайт разработчика: https://unity3d.com/

Разрядность: 64bit
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: Присутствует

Описание: Unity — это инструмент для разработки двух- и трёхмерных приложений и игр, работающий под операционными системами Windows, OS X. Созданные с помощью Unity приложения работают под операционными системами Windows, OS X, Windows Phone, Android, Apple iOS, Linux, а также на игровых приставках Wii, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One. Есть возможность создавать приложения для запуска в браузерах с помощью специального подключаемого модуля Unity (Unity Web Player), а также с помощью реализации технологии WebGL. Ранее была экспериментальная поддержка реализации проектов в рамках модуля Adobe Flash Player, но позже команда разработчиков Unity приняла сложное решение по отказу от этого.

Приложения, созданные с помощью Unity, поддерживают DirectX и OpenGL. Активно движок используется как крупными разработчиками (Blizzard, EA, QuartSoft, Ubisoft), так и разработчиками Indie-игр (например, ремейк Мор. Утопия (Pathologic), Kerbal Space Program, Slender: The Eight Pages, Slender: The Arrival, Surgeon Simulator 2013, Baeklyse Apps: Save the Bubble и т. п.) в силу наличия бесплатной версии, удобного интерфейса и простоты работы с движком.

26.08.2016 Обновлено до версии 5.3.6p3. Просьба перекачать торрент.
Improvements

DX11: Improved texture upload performance for compressed, floating point ant RGBA32 formats. (812350)
Networking: Ping implementation for ipv6.
VR: Update Oculus to version 1.7
VR: Update Oculus GearVR to version 1.7.1

Fixes

(800914, 802831) - 2D: Fixed an assert message "importer.GetNPOTScale() == TextureImporter::kNPOTKeep" showing when creating sprites in Advance mode. Creating sprites now ignores TextureImporter's non power of two settings if the texture is already a power of two.
(811963) - Android: Audio - Fixed glitches on GearVR when Best Latency is selected.
(811880) - Android: Fix for crash on returning from Handheld.PlayFullScreenMovie.
(769505) - Animation: Fixed an issue where having animations with a mixed number of bones in a controller, and having Write Defaults to false would throw errors.
(763293) - AssetBundles: Fixed AssetBundle.LoadFromFile usage with Application.streamingAssetsPath on Android.
(none) - Core: Added support for loading serialized files stored with 5.5.0a4.
(793567) - Editor: Exceptions from PostProcessBuild callbacks now introduce errors to the build.
(808080) - Editor: Fixed crash when trying to connect a GameObject to a prefab with no root GameObject set.
(793679) - Graphics: Don't re-upload textures to the graphics device when a quality change is requested and the pixel data is unavailable. This applies to textures loaded from asset bundles unloaded with AssetBundle.Unload (false).
(791721) - IL2CPP/Windows Store: Allow non-blocking sockets to work properly on 64-bit builds.
(819647) - IL2CPP: Corrected some calls to HasValue on nullable types, which could return true when the nullable does not have a value.
(818966) - IL2CPP: Generate proper C++ code for some cases involving array parameters passed by reference.
(815722) - IL2CPP: Prevent a stack overflow during code conversion which can occur for mutli-dimensional arrays with generic types.
(818102) - IL2CPP: Rename the types.h file to be il2cpp-string-types.h to avoid the possibility of is conflicted with a user-defined header file.
(369773) - iOS: Building from GUI now uses a project relative path if the location is under the project folder
(790724) - Kernel:Fixed rounding error so Mathf.MoveTowardsAngle always reaches target angle.
(735709) - Linux: Fallback to NET_WM_ICON for setting custom player icon.
(810289) - Networking: Fixed starting a server cashes on libwebsocket_service_fd.
(820523) - OS X: Fixed HTTPS support for WWW/UnityWebRequest when Mac App Store receipt validation is on.
(770034) - OSX: Fixed a crash when building for OSX in certain circumstances to do with paths to splash screen and icon.
(808187, 790220, 816014) - Prefabs: Fixed some issues and crashes related to undo-ing the creation of prefabs and prefab connections.
(none) - Tizen: Fixed a problem with UnityPluginLoad() not working.
(none) - UI: Fixed issue with OnPointerEnter event firing after touch ends.
(none) - VCS: Stop a C++ method being called during C# constructor and serialization (which is a scripting warning as it is unsafe to do this).
(806810) - VR: Fixed different particle shader transparencies between editor and build when splash screen is active.
(801951) - Windows Standalone: Custom image will be correctly shown in screen selector dialog when building to directory with non-english letters.
(803319) - Windows Standalone: Fixed a regression where "touch up" events would be lost when occurring outside window bounds.
Fixes

(814152) - Camera: Fixed an issue where rect was ignored when using SetTargetBuffers.
(816585) - Editor: Fixed Cef focus issue caused by multiple webview refreshes.
(801677) - Graphics: Fixed crashes on very large texture imports.
(805892) - IL2CPP/XBoxOne: Prevent the C++ compiler from crashing while compiling the IL2CPPCompilerCalculateTypeValues.cpp file for some projects. This file was just too large in these cases, so IL2CPP will not generate multiple smaller files instead.
(813962) - IL2CPP: Generate C++ code properly now for two structs that contain arrays of each other as fields.
(812570) - IL2CPP: Properly marshal delegates when they are fields of a struct.
(817335) - iOS: Fixed iOS 10 simulator crash.
(816514) - Linux Standalone: Fixed an issue where pressing 'Alt' incorrectly reset Input.mousePosition.
(806751) - Shaders: Fixed transparent shader writing into DepthNormals texture, because material sometimes cache RenderType setting.
(714707) - VCS: Fixed a problem when moving folders in the project view end up with errors and inconsistent state between local file state and VCS state.
(816582) - Windows Store: Gamepads (with UsagePage/Usage 0x0001/0x0005) will correctly connect to an application now. Usually these are device connected via bluetooth. Previously only joysticks (with UsagePage/Usage 0x0001/0x0004) would connect. You can check UsagePage/Usage of the device by right clicking Properties on the device->Hardware->HID-compliant game controller->Properties->Details->Hardware Ids. For ex., gamepads will contain an item "HID_DEVICE_UP:0001_U:0005) . You might need to delete Package.appxmanifest, because there's a new item for HID device.
(810622) - Windows Store: When updating Windows Phone 8 application to Windows Phone 8.1/10.0, player prefs will be auto updated if the following condition is met - UnityPlayer.upp file exist, but playerprefs.dat file doesn't exist in LocalFolder.
Improvements

VR: Updated to Oculus version 1.6 .

Fixes

(811596) - Asset Management: Assets added using AssetDatabase.AddObjectToAsset will no longer change their name when the project is saved.
(803481, 807275) - AssetBundles: Fixed an issue where calling Resources.UnloadUnusedAssets while loading an AssetBundle with AssetBundleRequest.LoadAssetAsync caused an error & stopped the asset from being loaded properly
(812396) - Audio: Fixed a crash when/after building for standalone with empty project with several audio clips.
(807653) - IL2CPP: Fixed IPEndPoint on IPv6 network.
(791844) - iOS: Fixed an issue where InputField.onEndEdit was called from an active InputField.
(815735) - iOS: Names for new iOS devices when selecting Unity Remote device.
(759719, 759191, 733920) - Mono: Corrected a number of possible hangs with SSL sockets when the Unity Editor entered and exited the play mode. These hangs often showed up in the AuthenticateAsClient method.
(810551, 810692) - Networking: ReliableFragmented channel stops working after client has disconnected, then reconnects.
(764330) - OS X: Fixed Screen.currentResolution.refreshRate being always 0.
(813872) - Particles: Fixed an issue where playing the scene with more than 270 particle prefabs caused a crash.
(none) - Windows Store: Fixed a potential crash on Xbox One when retrieving advertising id.
(none) - Windows Store: Fixed a rare deadlock when recursively calling InvokeOnAppThread and InvokeOnUIThread many times
(none) - Windows Store: Fixed an assert that happened on startup on Xbox One in debug builds.
(808700) - Windows Store: Fixed touch screen keyboard input not working on UWP.
Для разработки
<ol class="post-ul">
OS: Windows 7 SP1+, 8, 10; Mac OS X 10.8+ (Windows XP и Windows Vista не поддерживаются; серверные версии Windows и OS X не тестировались.).
Графический процессор: графическая карта с поддержкой DX9 (шейдерная модель 2.0). Должны работать любые карты, выпущенные с 2004 года.
Остальное зависит, главным образом, от сложности ваших проектов.
</ol>
Дополнительные требования к платформе разработки:
<ol class="post-ul">
iOS: Mac-компьютер под управлением OS X 10.9.4 или более высокой версии и среда разработки Xcode 6.x.
Android: Android SDK и Java Development Kit (JDK).
Windows 8.1 Store Apps / Windows Phone 8.1: 64 bit Windows 8.1 Pro and Visual Studio 2013 Update 2+.
WebGL: Mac OS X 10.8+ или Windows 7 SP1+ (только 64-разрядный редактор)
</ol>
Для запуска игр Unity
Вообще говоря, контент, разработанный на Unity, будет идти достаточно гладко везде. А насколько хорошо - это зависит от сложности вашего проекта. Более детальные требования:
<ol class="post-ul">
Настольная система:
<ol class="post-ul">
OS: Windows XP SP2+, Mac OS X 10.8+, Ubuntu 12.04+, SteamOS+
Графическая карта: с поддержкой DX9 (шейдерная модель 2.0). Должны работать любые карты, выпущенные с 2004 года.
Центральный процессор: поддержка набора инструкций SSE2.
Web Player (не рекомендуется): Требуется браузер с поддержкой плагинов, такой как IE, Safari и некоторые версии Firefox
</ol>

iOS: требуется iOS 6.0 или выше.
Android: OS 2.3.1 или более поздняя версия; ARMv7 (Cortex) CPU с поддержкой NEON или Atom CPU; OpenGL ES 2.0 или более поздняя версия.
WebGL: Любая актуальная версия Firefox, Chrome, Edge или Safari для настольных компьютеров
Windows Phone 8.1 или более поздняя версия
Windows Store Apps 8.1 или более поздняя версия
</ol>
addons - встроенные шейдеры, сервер кеширования, документация, примеры проектов, веб-плеер
crack - лекарство
support - модули для компиляции под разные платформы (по умолчанию только поддержка веб-плеера)
UnitySetup64-5.3.6p3.exe - установщик Unity
UnityStandardAssetsSetup-5.3.6p3.exe - установщик стандартных ассетов
1. Установить Unity
2. Установить стандартные ассеты.
3. Скопировать с заменой файл Unity.exe из папки crack в папку редактора Unity (при установке на диск С: - C:\Program Files\Unity\Editor\)
4. Скопировать файл лицензии Unity_v5.x.ulf из папки crack в папку C:\ProgramData\Unity\
4.1 Если на диске С: нет папки ProgramData, включить показ скрытых файлов.
4.2 Если в папке С:\ProgramData нет папки Unity, создать её.
5. Запустить Unity для проверки.
6. Установить неодходимые вам модули поддержки и дополнения.


Внимание! AdBlock блокирует показ скриншотов, все вопросы к разработчикам )))

Трекер:  [ 26-Авг-2016 09:00 ]

  

Скачать .torrent

Размер .torrent файла 40 KB


Размер: 3.76 GB
Хэш (hash) релиза: 4e42177841be31209fda2adc7d88adc950d69e81

Еще никто не оставлял запись к записи скачать торрент Unity Pro 5.3.6 p3 x64 . Будь первым!

!Обратная связь