Внимание!!! AdBlock блокирует показ некоторых скриншотов. Пожалуйста, все вопросы к разработчкикам
Автор
Сообщение
Galfimbul
KeyShot 3D Rendering Showcase your 3D models and create hyperrealistic images with KeyShot in the fastest and most efficient way possible
Год: 2012 Автор: Jei Lee Jo Жанр: CG 3DGraphics Издательство: Packt Publishing ISBN: 978-1-84969-482-7 Язык: Английский Формат: PDF Качество: Отсканированные страницы + слой распознанного текста Интерактивное оглавление: Да Количество страниц: 125 Описание: KeyShot 3D Rendering is a quick startup guide designed for any beginners or professionals that want to create hyperrealistic images off their 3D models. The book contains various exercises that are specific to each chapter, which helps to clarify any concepts, definitions, or methods of usage that have been mentioned in the chapters. It will also cover and explain each of the parameters found inside KeyShot and how materials, lighting, and staging work together to deliver the most efficient and accurate results off our models. This book addresses all the necessary steps to create fully rendered images, specifically from importing models to KeyShot until the final stage of outputting rendered images. It is not meant to examine or to teach 3D modeling techniques nor to create complex animations and special effects.
http://www.packtpub.com/keyshot-3d-rendering/book --------------------------------------------------------------------------------------Это руководство предназначено для новичков и профессионалов, которые начинают осваивать эту 3D-визуализацию и хотят создавать гиперреалистические изображения 3D-моделей. Книга содержит различные упражнения, которые являются специфическими для каждой главы, которая помогает уточнить какие-либо понятия, определения или способы использования, которые были упомянуты в предыдущих главах. Она будет также охватывать и объяснять каждый параметр материалов, освещения, чтобы создать наиболее эффективные и точные результаты нашей модели. Эта книга охватывает все необходимые шаги, чтобы создать полностью сформированные изображения, в частности, от импорта моделей до финальной стадии вывода изображений. Описываются возможности Keyshot 3.3
Preface 1 Chapter 1: KeyShot''s Overview 5 Introducing KeyShot 5 KeyShot versus traditional rendering programs 6 Getting started 7 Importing projects 8 The interface 10 Scene 10 Material 11 Material properties window 12 Environment 13 Environment properties window 14 Summary 15 Chapter 2: Understanding Materials and Textures 17 Placing and editing materials 18 Pad 18 Tablet case 19 Buttons 20 Transparent cover 22 Adding a label 25 USB cable 26 Wacom stylus 28 Understanding materials and their properties 32 Texture properties 35 Labels tab 40 How to create materials 42 Plastics 42 Creating glass using plastic 43 Metals 44 Glass 44 Advanced 44 Texturing materials and methods 45 Summary 50 Chapter 3: Lighting Made Easy 51 Setting up our scene 51 Lighting properties 56 HDRI editor 60 Real-time settings 62 Working with cameras 65 Camera attributes 70 Insulated cup 74 Duplicating models 80 Summary 83 Chapter 4: Showcasing and Product Presentation 85 Preparing our project 85 Rendering in KeyShot 89 Output menu 90 Quality menu 90 Queue menu 91 Region menu 92 Network menu 92 Creating a turntable presentation 93 Summary 96 Chapter 5: Adding Effects with Photoshop 97 Replacing our background 97 Summary 102 Appendix: Command Lists and Hotkeys 103 Shortcuts menu 103 Files and documents 103 Toggling 103 Space and environment 104 Camera hotkeys 104 General hotkeys 104 Material hotkeys 105 Animation hotkeys 105 Real-time hotkeys 105 Index 107
Внимание! AdBlock блокирует показ скриншотов, все вопросы к разработчикам )))